(БҰРЫНҒЫ РЕДАКЦИЯ) ЖАРНАМА ТУРАЛЫ 2003 ЖЫЛҒЫ 19 ЖЕЛТОҚСАНДАҒЫ № 508-ІІ ...
Жарнама туралы
2003 жылғы 19 желтоқсандағы № 508-ІІ Қазақстан Республикасының Заңы
(2016.21.04. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен)
Осы редакция 2018 ж. 1 қаңтарға дейін қолданылған редакция
4-бап. Қазақстан Республикасының жарнама туралы заңдары
5-бап. Жарнамаға авторлық құқық және сабақтас құқықтар
2-тарау. Жарнамаға қойылатын жалпы және арнайы талаптар
6-бап. Жарнамаға қойылатын жалпы талаптар
8-бап. Теле-, радиоарналардағы жарнама
9-бап. Мерзiмдi баспасөз басылымдарындағы жарнама
10-бап. Кино, бейне және анықтамалық қызмет көрсетудегi жарнама
11-бап. Сыртқы (көрнекi) жарнама
12-бап. Көлiк құралдарындағы жарнама
13-бап. Жекелеген өнiм түрлерiн жарнамалау ерекшелiктерi
14-бап. Қаржы, сақтандыру, инвестициялық қызметтердi және бағалы қағаздарды жарнамалау ерекшелiктерi
15-бап. Жарнама жасау, тарату, орналастыру кезiнде кәмелетке толмағандарды қорғау
16-бап. Жарнамасы бар материалдарды сақтау мерзiмдерi
3-тарау. Жарнама саласындағы мемлекеттік реттеу
17-бап. Жарнама саласындағы мемлекеттiк реттеу
17-1-бап. Мемлекеттік органдардың құзыреті
17-2-бап. Жергілікті атқарушы органдардың құзыреті
18-бап. Жарнамалық ақпарат беру
20-бап. Қазақстан Республикасының жарнама туралы заңдарын бұзғаны үшiн жауаптылық
21-бап. Осы Заңды қолданысқа енгiзу тәртiбi
Осы Заң Қазақстан Республикасының аумағында жарнама жасау, тарату, орналастыру және пайдалану процесiнде туындайтын қатынастарды реттейдi.
1-бап. Заңның мақсаттары
Осы Заңның мақсаттары жарнаманы жасау, тарату, орналастыру және пайдалану үшiн қажеттi жағдайларды қамтамасыз ету, жарнама саласындағы жосықсыз бәсекеден қорғау, жөнсiз жарнаманы болғызбау және оларға тыйым салу болып табылады.
1. Осы Заң Қазақстан Республикасының аумағында жарнама жасайтын, тарататын, орналастыратын және пайдаланатын жеке және заңды тұлғалардың қызметi процесiнде туындайтын қатынастарға қолданылады.
Редакция документа
Демо – версия документа