Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткі бизнесіне қарсы
кyрестiң 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасы туралы Қазақстан
Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 8 шілдедегі № 736 қаулысы

 

ҚР Үкіметінің 2009 жылғы 19 қыркүйектегі № 1411 Қаулысымен күші жойылды

 

Қазақстан Республикасы Президентiнің 2000 жылғы 16 мамырдағы № 394 Жарлығымен бекiтілген Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:

1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекітілсiн.

2. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар, өзге де мемлекеттік органдар Бағдарламада көзделген iс-шаралардың тиiсiнше және уақтылы орындалуын қамтамасыз етсiн.

3. Бағдарламаны орындауды қамтамасыз ету жөніндегі бақылау мен үйлестiру Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлігінiң Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөніндегі комитетiне жүктелсiн.

4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары Б.Ә. Мұхаметжановқа жүктелсiн.

5. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

Қазақстан Республикасының

Премьер-Министрі

И. Тасмағамбетов

Қазақстан Республикасы Үкіметінің

2002 жылғы 8 шілдедегі № 736 қаулысымен

бекітілген

Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есірткі

бизнесіне қарсы күрестің 2002-2003 жылдарға арналған

бағдарламасы

Астана, 2002 жыл

 1. Бағдарламаның паспорты
 2. Кіріспе
 3. Проблеманың қазіргі жай-күйін талдау
 4. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері
 5. Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттары мен тетігі
 6. Қажетті ресурстар және оларды қаржыландыру көздері
 7. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтиже
 8. Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi
 бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған
 бағдарламасын iске асыру жөніндегі iс-шаралар жоспары
 

1. Бағдарламаның паспорты

Атауы            - Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi 

                   бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған
                   бағдарламасы
 

Әзірлеу үшін     - Ел Президентінің "Қазақстан - 2030. Барлық 

негiздеме          қазақстандықтардың өсiп-өркендеуi, қауiпсiздiгi және 

                   әл-ауқатының артуы" деген 1997 жылғы 10 қазандағы
                    Қазақстан халқына Жолдауы;
                   "Есiрткі, психотроптық заттар, прекурсорлар және
                   олардың заңсыз айналымы мен терiс пайдаланылуына
                   қарсы iс-қимыл шаралары туралы"  Қазақстан
                   Республикасының Заңы;
                   Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы
                   16 мамырдағы № 394  Жарлығымен бекітілген
                   Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi
                   бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған
                   стратегиясы
 

Негiзгi          - Әділет министрлiгі, Ұлттық қауiпсiздiк комитетi, Iшкi 

әзiрлеушілер       iстер министрлiгі, Бас прокуратура, Қаржы министрлігі, 

                   Мемлекеттік кiрiс министрлігі, Білім және ғылым
                   министрлiгі, Мәдениет, ақпарат және қоғамдық
                   келісім министрлігі, Денсаулық сақтау министрлігі,
                   Жоғарғы Сот, Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау
                   министрлігі, Сыртқы iстер министрлігі, Қаржы
                   полициясы агенттiгі, Туризм және спорт жөніндегі
                   агенттiк.
 

Мақсаты          - Қазақстан Республикасында нашақорлықтың және 

                   eciрткі бизнесiнiң одан әрi таралуына қарсы тиiмдi
                   мемлекеттік және қоғамдық іс-қимыл жүйесiнiң негiзгi
                   буындарын нығайту
 

Мiндеттерi       - нашақорлықтың алдын алу, оны емдеу жүйесiн 

                   нығайту және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту
                   жүйесiн құру;
                   есiрткiнiң, психотроптық заттардың және
                   прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл
                   тетiгiн нығайту;
                   есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс
                   пайдалануды бақылау саласында халықаралық
                   ынтымақтастықты нығайту.
 

Қаржыландыру     - республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң 

көздерi            қаражаттары, халықаралық ұйымдар мен донор 

                   елдердiң өтемсiз техникалық көмегі
                   Бағдарламаны iске асыру республикалық бюджет
                   қаражатынан 2002-2003 жылдарда 460,95 млн.
                   теңге қаржыландыруды талап етедi.
 

Күтілетін        - Бағдарламаны iске асыру нашақорлықтың алдын алу 

нәтижелер          тиiмдiлігін арттыруға, есiрткiнi заңсыз пайдаланатын 

                   адамдарды уақытында анықтауға және олардың
                   санын қысқартуға, есiрткiнiң заңсыз кiруiне қарсы
                   Қазақстан Республикасының кедендiк және
                   мемлекеттік шекарасын бақылауды күшейтуге,
                   есiрткiнiң, психотроптық заттардың және
                   прекурсорлардың айналымын мемлекеттік бақылау
                   жүйесiн нығайтуға, есiрткiнiң заңсыз айналымына
                   байланысты iстер бойынша сот iсiн жүргізу
                   тиiмдiлігін арттыруға, есiрткiнiң заңсыз айналымын
                   бақылау саласында халықаралық ұйымдар мен донор
                   елдердiң назарын аудару арқылы есiрткiге
                   сұранысты азайтуға, есiрткiге тәуелдi адамдарды
                   емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз айналымының
                   жолын кесу саласында перспективалы бағдарламаларды
                   әзiрлеуде және енгізуде оларға техникалық көмек
                   көрсету үшiн халықаралық ынтымақтастықты нығайтуға
                   қол жеткізуге мүмкiндiк бередi.
 

Iске асыру       - 2002-2003 жылдар 

мерзiмі 

 

2. КIРIСПЕ

Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi Бағдарлама) нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес Үкiметтiң басым мiндетi ретiнде айқындалған Президенттiң "Қазақстан - 2030. Барлық қазақстандықтардың өркендеуi, қауiпсiздiгі және әл-ауқатының артуы" деген Қазақстан халқына Жолдауына , "Есiрткi, психотроптық заттар, прекурсорлар және олардың заңсыз айналымы мен терiс пайдаланылуына қарсы iс-қимыл шаралары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзiрлендi.

Бағдарлама Қазақстан Республикасындағы нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2000-2001 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын iске асыру нәтижелерi ескерiле отырып, Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясы негiзiнде әзiрлендi.

3. ПРОБЛЕМАНЫҢ ҚАЗIРГI ЖАЙ-КҮЙIН ТАЛДАУ

Соңғы жылдары есiрткiнi, психотроптық заттар мен прекурсорларды терiс пайдалану әрi олардың заңсыз айналымының республикада жаппай таралуы етек алды және экономиканың, құқық тәртібінiң жай-күйiне, қоғамдағы әлеуметтiк-психологиялық ахуалға, халықтың денсаулығы мен тектiк қорына барған сайын терiс әсер етуде.

Орналасу ерекшелігiне орай Қазақстан Республикасының аумағы есiрткiнi Оңтүстiк-Батыс Азия елдерiнен, ең алдымен, Ауғанстаннан Еуропа елдерiндегі, соңғы жылдары Ресейдегi оларды өткiзетiн әлемдiк рыноктарға жеткізу үшiн оны транзиттiк дәлiз ретiнде пайдаланатын халықаралық есiрткi картельдерi мүдделерiнiң аясында қалып отыр. Есiрткi транзитiнiң ертеден пайдаланылып келе жатқан Азиядан Орталық Қазақстан арқылы Ресейге және әрi қарай - Еуропаға созылған бағытын "Өлiм Жiбек жолы" деп атайды.

Қалыптасқан ахуал тиiсiнше мемлекеттен халықтың психикалық және тән саулығын есiрткiнiң лекіген толқынынан қорғауға бағытталған нақты пәрмендi шаралар қабылдауды талап етедi.

Қазақстан Республикасында есiрткiнiң таралуы мен оларды терiс пайдалануға байланысты тiркелген құқық бұзушылық санының өзгеру серпiнi олардың ұдайы өсуiн айқын көрсетiп отыр. Бұдан басқа, есiрткiнi жүйелi пайдаланатын адамдар саны да көбеюде. Бұл факторлар Қазақстандағы экономикалық және әлеуметтiк ахуалға теріс әсер етедi және үрей туғызады. Осыған байланысты ecipткi айналымына бақылауды одан әрi күшейту, есiрткінi терiс пайдалануға қарсы ic-қимылға мемлекеттік құрылымдар мен қоғамдық ұйымдардың қызметiн жандандыру мақсатында Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлігінiң Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөніндегі комитетiн нығайту мақсатқа сай келедi.

Есiрткiнiң мемлекеттегі заңсыз айналымы проблемасы жалпы ұлттық сипат алып отыр, өйткенi халықтың барлық жiгі, соның iшiнде балалар да тартылған. Айталық, Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы жанындағы Құқықтық статистика және ақпарат орталығының (департаментiнiң) деректерiне сәйкес 2001 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша алдын алу есебiнде есiрткiнi терiс пайдаланатын 38320 адам тұр, соның iшiнде 1938-i кәмелетке толмағандар. 2002 жылғы 1 қаңтардағы есепте осындай 45505 адам тұр және 1927-i кәмелетке толмағандар. Алдын алу есебiндегі кәмелетке толмағандардың жалпы санының 1131-i оқушылар, 228-i - 15 жасқа дейiнгі кәмелетке толмағандар; есірткiні теріс пайдаланатын әйелдердiң саны үстiмiздегі жылдың басында 4420-ны құрады.

Жоғарыда көрсетiлген статистикалық және өзге де мәлiметтердi талдау есiрткiнi заңсыз таратуға және оларды медициналық емес пайдалануға байланысты қылмыстар мен өзге де құқық бұзушылықтар саны өсуiнiң тұрақты үрдiсiнiң сақталуы туралы айғақтайды.

Есiрткiге қол жетiмдiлiк, оларды iс жүзiнде кедергiсiз сатып алу мүмкiндiгі, салыстырмалы түрде арзандығы республикада бүгіндерi есiрткiнi терiс тұтынудың, нашақорлық пен есiрткi бизнесiнiң етек алуының басты себептерiнiң бірi болып отыр. Бұл ретте психиатриялық және наркологиялық қызметтердiң жай-күйiн жақсарту жөнiнде мемлекет қабылдап жатқан шаралар әлi де жеткiлiксiз.

1990 жылмен салыстырғанда 2000 жылы диспансерлер саны бір жарым есе, төсектер саны 2,5 есе қысқарып кетті. Соңғы үш жылда наркологиялық кабинеттердiң саны екi есеге жуық азайды, наркологиялық ұйымдардағы жасөспiрiмдер кабинеттерiнiң саны кемiдi.

Қазiргi кезде Қазақстан Республикасында есiрткiге қатысты ахуал:

ecipткігe тәуелдiлiкпен азап шегуші адамдар үшiн алдын алу, емдеу және оңалту көмегінiң жеткiлiксiз дамуымен;

есiрткінiң заңсыз айналымына байланысты қылмыстар санының көбеюiмен; Қазақстан аумағын транзиттiк дәлiз ретінде пайдаланудың жалғасуымен, соның салдарынан есiрткiнiң анағұрлым қауіпті түрлерiнiң (героиннiң, апиынның және синтетикалық есiрткілердiң) контрабандасы мен транзитiнiң ұлғаюымен;

есiрткiнi тұтынушылар жасының төмендеуiмен сипатталады.

Республикадағы есiрткілiктiң бетiн қайтару мемлекет пен қоғамның күшi толық жұмдасқанда ғана мүмкiн болмақ.

4. БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МIНДЕТТЕРI

Бағдарламаның мақсаты Қазақстан Республикасында нашақорлықтың одан әрi таралуына қарсы тиiмдi мемлекеттік және қоғамдық iс-қимыл жүйесiнiң негiзгi буындарын нығайту және есiрткi бизнесiне қарсы күресу болып табылады.

Бағдарламаның аса маңызды мiндеттерiнiң қатарында:

1) нашақорлықтың алдын алуды, оны емдеу жүйесiн нығайтуды және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту жүйесiн құруды;

2) есірткінiң, психотроптық заттардың және прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл тетiгін нығайтуды;

3) есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс пайдалануды бақылау саласында халықаралық ынтымақтастықты нығайтуды бөлiп көрсеткен жөн.

5. БАҒДАРЛАМАНЫ IСКЕ АСЫРУДЫҢ НЕГІЗГI БАҒЫТТАРЫ МЕН ТЕТІГІ

Алға қойылған мақсаттарға қол жеткізу әрi басты мiндеттердi шешу үшiн Бағдарламамен Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң қазiргi жүйесiн нығайтуға бағытталған шаралар кешенiн iске асыру көзделiп отыр.

Нашақорлықтың алдын алу, оны емдеу жүйесiн нығайту және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту жүйесiн құру iсiнде Нашақорлықтың медициналық-әлеуметтiк проблемалары республикалық орталығының, нашақорлықтан емделудiң курсынан сәтті өткен адамдарды медициналық-әлеуметтiк оңалту орталықтарының, сондай-ақ елiмiздiң медициналық жоғары оқу орындарының қызметiне зор көңiл бөлiнетiн болады. Бүгiнгi таңда алдын алу емдеу және оңалту осы келеңсiз құбылысқа қарсы күрестiң неғұрлым пәрмендi жолдары болып табылатындықтан, мәселенiң осы қыры ерекше назар аударуға лайық және нашақорлыққа "нәр беретiн" тамырларды анықтауға, жоюға немесе оқшаулауға бағытталады.

Мұқтаж адамдардың көмектi уақтылы алу және тиiстi қызметтерге қол жеткізу мүмкiндiгiн туғызу керек. Бұл ретте есiрткi мен психотроптық заттарды пайдаланатын және пайдалануға бейiм жасөспiрiмдердi емдеуге және әлеуметтік оңалтуға ерекше көңiл бөлiнедi, осы орайда барлық наркологиялық диспансерде жасөспiрiмдер бөлiмдерi ашылатын болады.

Қазiргi кезеңде Нашақорлықтың медициналық-әлеуметтiк проблемалары республикалық орталығы нашақорлықтың алдын алу, оны емдеу және оңалту саласында елдiң басты емдеу-клиникалық, ғылыми және оқу-әдiстемелiк базасына айналуға тиiс. Орталықтың алдында қоғамда есiрткiнi терiс пайдаланудың деңгейiн жан-жақты, терең және үнемi талдау негiзiнде есiрткiге сұранысты қысқарту, алдын алу, ecipткiгe тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту жөніндегі республикалық мақсатты бағдарламалар әзiрлеу; үйлестiрушi немесе атқарушы ретiнде оларды iске асыруға қатысу; ауруды емдеудiң қазiргi заманғы әдiстерiн жасап, оларды (сынап көрген соң) елде кеңiнен енгізуге ұсыну; нашақорлық неғұрлым көбірек жайлаған аймақтарды анықтау және мүдделi министрлiктер мен ведомстволарды олардың бара-бар шаралар қолдануы мақсатында хабардар ету; халықтың түрлi санаттарының арасында есiрткiнi терiс пайдаланудың тұрақты мониторингiнiң тетiгiн енгізу мiндетi тұр.

Сондай-ақ Орталық негізiнде халықаралық ұйымдар мен шет елдердiң мамандары қатысып тұратын тұрақты жұмыс iстейтiн курстар, семинарлар жұмыс iстеуге тиiс. Құрамында есірткісі бар өсiмдiктердiң таралу орнын анықтау, экологиялық ортаны ескерiп, оларды оқшауландыру күресiнiң әдiстерiн әзiрлеу, құрамында есiрткiсi бар өсiмдiктердi өнеркәсiптiк өндiрiсте пайдаланудың ғылыми негіздерiн жасау және нашақорлыққа қарсы күрестiң басқа да проблемалары бойынша ғылыми-зерттеу бағдарламалары орындалатын болады.

Есiрткiге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту саласындағы қазiргi заманғы стратегияның негiзiнде осы салада мемлекеттік саясаттың негізгi бағыттары әзiрленетiн болады.

Наркология саласында:

нашақорлықты әлеуметтік қауiптi ауру ретiнде тану жағдайында наркологиялық қызметтердi жетiлдiру мен дамыту;

бас бостандығынан айыру орындарында наркологиялық қызметтердi ұйымдастыруды және жарақтандыруды жақсарту;

наркологиялық мекемелердi аса тиiмдi дәрiлермен және осы заманғы жабдықтармен қамтамасыз ету жөнiнде шаралар қолдану керек.

Әлеуметтiк есiрткi иммунитетiн егу мақсатында балаларға, жасөспiрiмдер мен жастарға арналған есiрткiге қарсы оқу-танымдық әдебиеттер әзiрлеу және басып шығару қажет, оқу орындарының жоспарында есiрткiге қарсы тақырыптарда лекциялар енгізiлетiн болады.

Бұдан басқа, есiрткiге қарсы тақырыптарда көркем шығармаларға конкурстар, спорттық жарыстар ұйымдастырып, телеарналар мен кинотеатрларда қоғам үшiн есiрткiнiң залалы туралы деректі, ғылыми-көпшiлiк және көркем фильмдер көрсете отырып, республикалық және жергiлiктi деңгейлерде Халықаралық нашақорлыққа қарсы күрес күнiне (26 маусым) арналған акциялар өткізу белгiленiп отыр.

Осы Бағдарламаны iске асырудың келесi бағыты нашақорлыққа және eciрткі бизнесiне қарсы күрес саласындағы заңдарды жетiлдiруге және есiрткi, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына бақылауды күшейтуге бағытталған шаралар кешенiн қамтитын есiрткi, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл тетiгін нығайту болып табылады.

Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес проблемасы тиiмдiлiгi осы салаға тартылған барлық мемлекеттік органдардың бірлесiп үйлестiрiлген күш-жiгерi мен iс-әрекеттерiне байланысты жан-жақты сипат алатынын ескере отырып, мемлекеттік органдардың есiрткі, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымын бақылауды жүзеге асыру тәртібін реттейтiн нормативтiк құқықтық кесiмдердi одан әрi әзiрлеуi қажет болады. Осы кезеңде есiрткi бизнесiнде ақшаның "ағылуына" қарсы күрес стратегиясын әзiрлеуге және iске асыруға кiрiсу керек.

Осы қызметте келесi маңызды бағыт зертхана жабдықтарын сатуға бақылауды қамтамасыз ету, прекурсорлардың заңсыз жасалуына, таралуы мен олардың ашық айналымнан жасырын айналымға шығарылуына жол бермеу жөнiнде шаралар қолдану болып табылады.

Есiрткiнiң негiзгi ағыны республикаға iргелес мемлекеттерден заңсыз келiп түсетiнiн ескере отырып, республиканың кедендiк және мемлекеттік шекарасының оңтүстiк және оңтүстiк-шығыс учаскелерiн, Алматы, Астана қалаларының халықаралық әуежайларын және Ақтау қаласының теңiз портын күшейту жөнiнде шаралар қабылдау керек.

Шекара арқылы есiрткi партияларын заңсыз тасу және оларды республика аумағында тасымалдау кезiнде оларды табудың анағұрлым тиiмдi әдiсi иттерді пайдалану болып табылатынын практика көрсетiп отыр. Бiрiншi кезеңде құқық қорғау органдары есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөніндегі арнаулы бөлiмшелердi біліктi кинолог-мамандармен және сапалы дайындалған иттермен қамтамасыз ету мүмкiндігін алды. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кiрiс министрлiгінiң Кеден комитетi 2001 жылы Алматы қаласында Кинологиялық орталық ашты, Ұлттық қауiпсiздiк комитетi және Iшкi iстер министрлігі қолда бар ведомстволық питомниктердi жаңғыртты, бұл есiрткiнiң заңсыз айналымына қарсы күрестi жоспарлы күшейтуге одан әрi ықпал етуi тиiс. Екiншi кезеңде осы мақсатта есiрткiнiң заңсыз айналымына қарсы күрестi жүзеге асыратын органдарда кинологиялық қызметтерді ұйымдастырушылық-кадрлық және техникалық нығайтуды жүзеге асыруға бағытталған қосымша шаралар қабылданатын болады.

Бас прокуратура жанындағы Құқықтық статистика және ақпарат орталығы (департаментi) жүргізген есiрткiге байланысты қылмыстар туралы ақпаратты жедел талдау негiзiнде есiрткi қылмысының серпiнiн, құбылу себептерiн зерделеу және оған қарсы iс-қимылдың тиiмдi шараларын әзiрлеу керек.

Есiрткiге байланысты iстердi қарау бойынша көп құрамды аудандық соттарда судьяларды мамандандыруды енгізу процесi дамитын болады.

Сонымен қатар IIМ Академиясының есiрткiнiң, психотроптық заттардың заңсыз айналымына қарсы күрес жөніндегі құқық қорғау органдары мамандарының біліктiлiгiн арттыру және қайта даярлау жөніндегі оқу орталығында кадрлардың мамандандырылған оқуы жоспарлануда.

Заңсыз егiлетiн және жабайы өсетiн қарасора мен апиын көкнәрiн анықтау және құрту жөніндегі жыл сайынғы науқандар, олардың жасырын айналымға түсуiнiң жолын кесу мақсатында жалғаса беретiн болады.

Осы мақсатта құрамында есiрткi бар өсiмдiктердiң өсуi және өсiрiлуi туралы деректер қорын құpy, мүдделi мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықты нығайту керек.

Есiрткiнiң заңсыз айналымын бақылау саласындағы халықаралық ынтымақтастық пен тәжiрибе алмасуды нығайту үшін ТМД елдерiнiң ғылыми-практикалық конференциясын өткізу керек.

Халықаралық ұйымдар мен донор елдердi ecipткіге сұранысты қысқарту, есiрткiге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз айналымының жолын кесу саласында перспективалы бағдарламалар әзiрлеу мен енгізуге техникалық көмек көрсетуi үшiн оларды кеңiрек тарту керек.

Бағдарламаны iске асыру жөнiндегі iс-шаралар жоспары оларды кезең-кезеңмен орындауды көздейдi. Iс-шаралардың кешендігі нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күресте мемлекеттік және жергілiкті билiк пен басқару органдарының қызметiн барынша үйлестiруге әрi мүмкiндiктерiн шоғырландыруға септiк жасайды.

Жоспарланған iс-шараларды орындау Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясын iске асырудың екiншi кезеңiн қамтиды.

Бағдарлама нашақорлыққа және ecіpткі бизнесiне қарсы күрестiң қолданылып жүрген нысандары мен әдiстерiнiң тиiмдiлiгін арттыруға, мемлекеттік органдардың қызметiн үйлестiрудi одан әрi дамытуға және нығайтуға бағытталған.

Бағдарламаның әкiмшісi Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлігінiң Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегі комитетi болып табылады.

Бағдарламаны iске асыруға республикалық және жергілiктi бюджеттерден бөлiнетiн барлық қаражат, сондай-ақ сыртқы техникалық көмек шеңберіндегі жабдықтар мен техника нақты iс-шаралардың орындалуына жауапты министрлiктер мен ведомстволарға берiлетiн болады.

6. ҚАЖЕТТI РЕСУРСТАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ

ҚАРЖЫЛАНДЫРУ КӨЗДЕРI

Осы Бағдарламаны iске асыру жөнiндегі iс-шаралар тиiстi қаржы жылына арналған республикалық және жергiлiктi бюджеттерге берiлетiн қаражат есебiнен және шегінде әрi заңнамамен тыйым салынбаған басқа да көздерден жүзеге асырылатын болады.

Бағдарламаны iске асыру республикалық бюджет қаражатынан 2002 жылы 85,95 млн. теңге, 2003 жылы - 375 млн. теңге қаржыландыруды талап етедi.

2002 жылы қаржыландыру сомасы нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөніндегі iс-шараларды орындауға арналған республикалық бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң сметаларында көзделген, 2003 жылы тиiстi жылға арналған бюджеттi қалыптастыру жөнiндегі бюджет комиссиясы белгілейдi және "Бюджет жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 сәуірдегі Заңына сәйкес түзетiлуi мүмкiн.

7. БАҒДАРЛАМАНЫ IСКЕ АСЫРУДАН КҮТIЛЕТIН НӘТИЖЕ

Бағдарламаны iске асыру кезiнде мынадай нәтижелер күтiледi:

нашақорлықтың алдын алу, оны емдеудiң тиiмдi жүйесiн нығайту және нашақорлықпен ауыратын адамдарды оңалту жүйесiн құру;

есiрткiнi, психотроптық заттарды және прекурсорларды жасырын айналымнан алу жөнiндегі қызметтi жандандыру, оларды әкелу мен әкетуде Қазақстан Республикасының кедендiк және мемлекеттік шекарасын бақылауды күшейту;

мүдделi органдарды ұйымдық, кадрлық және материалдық-техникалық нығайту, олардың арасында тиiмдi өзара iс-қимыл орнату арқылы олардың қызметiн жақсарту;

нашақорлық пен есiрткі бизнесiнiң таралуымен байланысты проблемаларды шешуде қоғамның барынша жұмдаса түсуiне қол жеткізу;

есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс пайдалануды бақылау саласында халықаралық ұйымдар мен донор елдердiң назарын аудару арқылы ecipткіге сұранысты азайту, ecipткіге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз айналымының жолын кесу саласында перспективалы бағдарламаларды әзiрлеуде және енгізуде оларға техникалық көмек көрсету үшiн халықаралық ынтымақтастықты нығайту.

8. Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi

бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған

бағдарламасын iске асыру жөніндегі iс-шаралар жоспары

───┬────────────────┬──────┬───────────┬────────┬────────────────┬───────────
Р/с│    Iс-шара     │Аяқтау│Орындалуына│Орындалу│Болжанып отырған│Қаржылан-
 N │                │нысаны│(іске асы- │(іске   │    шығыстар    │дыру көзі
   │                │      │рылуына)   │асырылу)├─────┬────┬─────┤
   │                │      │жауаптылар │мерзiмi │2002 │2003│2003 │
   │                │      │           │        │жыл *¦жыл │жыл  │
   │                │      │           │        │     │**  │***  │
───┼────────────────┼──────┼───────────┼────────┼─────┴────┴─────┼───────────
 1 │        2       │   3  │      4    │    5   │        6       │    7
───┴────────────────┴──────┴───────────┴────────┴────────────────┴───────────
       Есiрткіге тәуелдi адамдар арасында емдеу және оңалту жұмысын,
                     нашақорлықтың алдын алуды нығайту
1.  Жастар мен      Үкiмет    ЕХҚМ, ДСМ,   2003             4,1  Жергілікті
    жасөспiрiмдер   қаулысы,  Алматы       жыл                     бюджет
    үшiн ecipткіге  әкiмдер   қаласы,
    байланысты      шешiмдерi Ақтөбе,                       4,0      -"-
    проблемаларды             Батыс
    шешуде оларға             Қазақстан,                    8,1      -"-
    көмек көрсету             Шығыс
    мақсатында                Қазақстан,                    3,0      -"-
    әлеуметтiк                Жамбыл
    қызметтер құру            облыстарының                  0,25     -"-
    жөнiнде шаралар           әкiмдерi
    қабылдау
2.  Әлеуметтiк      Кiтапша.  БҒМ, ДСМ,    2003       2,85        Республи.
    eciрткі         лар, бук. МАКМ, ІІМ    жыл        2,26        калық
    иммунитетiн     леттер,                                       бюджет
    егу мақсатында: плакаттар,
    2.1. Балаларға, журналдар
    жасөспiрiмдер
    мен жастарға
    арналған
    ecipткіге қарсы
    оқу-танымдық
    әдебиеттер
    әзiрлеу және
    басып шығару
    2.2. Ата-      Әдiстемелiк  БҒМ, ДСМ,   2003       4,27       Республи.
    аналар мен     ұсынымдар,   ІІМ, МАКМ   жыл        0,39       калық
    педагогтарға,  зерделiктер                                    бюджет
    басқа да
    мамандарға
    арналған
    әдiстемелiк
    ұсынымдар
    әзiрлеу және
    басып шығару
    2.3. Ecipткігe Оқу орында.  БҒМ         2002
    қарсы          рының жос.               жылғы
    тақырыптарда   парларына                шілде -
    лекция         лекциялар                2003
    курстарын      курстарын                жыл
    әзірлеу және   енгізу
    оқу орындары   туралы
    жоспарларына   ведомстволық
    енгізу         бұйрық
    2.4. Есiрткіге  Нашақорлыққа   ӘдМ        2002    1,36 15,0   Республи.
    қарсы           қарсы күрес    (HEKK),    жылғы    3,8  3,7   калық
    тақырыптарда    халықаралық    МАКМ,      маусым -     1,75   бюджет
    көркем          күнiне         БFM, CTA,  2003 жыл      8,2    -//-
    шығармаларға    арналған       IIM,
    кәсiптiк        акциялар       Ақтөбе,                    3,64 Жергі.
    конкурстар,     өткізу         Батыс                           лікті
    спорттық        туралы         Қазақстан,                      бюджет
    жарыстар        ведомстволық   Шығыс                      1,14 -//-
    ұйымдастырып,   бұйрықтар,     Қазақстан
    телеарналарда   жарияланымдар, облыстарының                3,0 -//-
    және            сұхбаттар,     әкiмдерi
    кинотеатрларда  радио-теле-
    қоғам үшін      хабарлар,
    есірткінің за.  "дөңгелек
    лалы туралы де. үстелдер",
    ректі, ғылымы-  көрнекi үгiт
    көпшілік және   құралдары
    көркем фильмдер
    көрсете отырып;
    жалпы білім
    беретін, кәсiптік
    мектептер
    оқушылары
    арасында
    есiрткiге қарсы
    тақырып бойынша
    үздiк суретке,
    шығармаға,
    плакаттарға
    конкурстар
    өткiзе отырып,
    республикалық
    және жергiлiктi
    деңгейлерде
    Халықаралық
    нашақорлыққа
    қарсы күрес
    күнiне (26 маусым)
    арналған
    акциялар өткізу
    2.5. Бұқаралық  Радио-      МАКМ, БҒМ, Ұдайы 15,8 15,8       Республи.
    ақпарат құрал.  телехабар.  ҚПА, ӘдМ              1,0        калық
    дары арқылы     лар,        (НЕКК),               0,20       бюджет
    қоғамдық санада жарияла.    ДСМ, ІІМ,                         -//-
    әлеуметтiк      нымдар,     ҰҚК
    eciрткі         сұхбаттар,  (келісім              0,05        -//-
    иммунитетін     ақпарат.    бойынша),
    қалыптастыру    тық-насихат СТА, МКМ         1,47 1,47        -//-
    жөніндегі       iс-шаралар, КК,                         0,5  Жергілікті
    қызметтi        семинар-    Ақтөбе,                     0,35 бюджет
    жандандыру      тренингтер, Батыс
    және азамат.    "дөңгелек   Қазақстан,
    тарды мемлекет. үстелдер",  Шығыс                       5,0   -//-
    тiк органдардың конферен.   Қазақстан,
    нашақорлыққа    циялар,     Жамбыл
    және ecipткі    бейнеро.    облыстар.                   1,62  -//-
    бизнесiне қарсы ликтер      ының
    күресте қолданып            әкімдері
    жатқан шаралары
    туралы, соның
    iшiнде танымал
    қоғам қайрат.
    керлерiн, ғылым
    және мәдениет
    өкiлдерiн,
    дәрiгерлердi
    және басқа да
    мамандарды тарта
    отырып хабардар
    ету
    2.6. Балалардың  Спорт      Солтүстiк   2003 жыл        4,1  Жергiлiктi
    және жасөспiрiм. мектептерi Қазақстан,                         бюджет
    дердiң бос       мен сек.   Батыс                       7,5     -//-
    уақытын ұйым.    цияларын   Қазақстан,
    дастыру          ашу туралы Шығыс                       6,0     -//-
    мақсатында осы   әкiмдердiң Қазақстан
    жұмысқа ПИK пен  шешiмдерi  облыстарының
    нашақорлыққа                әкiмдерi
    және ecipткі
    бизнесiне қарсы
    күрес жөніндегі
    аймақтық комис.
    сияларды тарта
    отырып, спорт
    мектептерi,
    жасөспiрiм
    секциялары
    жүйесiн дамыту
3.  Балалар,        Оқу-әдiс.   БFM, ДСМ, 2002 жылғы     1,4      Республи.
    жасөспiрiмдер   темелiк     Алматы      қазан    0,05    0,05 калық
    және жастар     көп сатылы  қаласы,   - 2003                  бюджет
    арасында        білім беру  Ақтөбе,     жылғы                 Жергілік.
    есiрткі,        бағдарла.   Батыс       тамыз                 ті бюджет
    темекi шегудің  масын       Қазақстан,                   1,0    -//-
    алдын алу       әзiрлеу     Шығыс
    жөнiнде көп     туралы      Қазақстан,                   1,3    -//-
    сатылы білім    ведомст.    Жамбыл
    беру бағдар.    волық       облыстар.                    2,0    -//-
    ламасын         бұйрықтар,  ының
    әзiрлеу         оқу-әдiс.   әкiмдерi                     4,74   -//-
                    темелiк
                    ұсынымдар,
                    мамандардың
                    тағылым.
                    дамасы
4.  Кәмелетке       Кәмелетке   ДСМ,       2002 жылғы
    толмағандарды   толмаған.   Солтүстік   қазан -          2,2 Жергілікті
    емдеу үшiн      дарға       Қазақстан, 2003 жылғы        5,0   бюджет
    наркологиялық   арналған    Ақтөбе,     желтоқсан
    диспансерлер    стацио.     Шығыс                       5,75    -//-
    құрылымында     нарлық      Қазақстан,                   0,5    -//-
    стационарлық    бөлiмдер    Жамбыл
    бөлiмдер        құру туралы облыстар.
    құру және       ведомст.    ының
    нығайту         волық       әкiмдерi
                    бұйрық,
                    әкiмдердiң
                    шешiмдерi
5.  5.1. Мыналарды  Есірткіні   ДСМ, БҒМ,   2002  0,58 0,58     Республи.
    әзiрлеу:        теріс пай.  облыстар,   жылғы               калық
    - және халық.   далануға    Астана      қараша              бюджет
    тың әр түрлi    тұрақты     және        - 2003
    санаттарының    мониторинг  Алматы      жылғы
    есiрткiнi       тетігі,     қалаларының жел.
    терiс пайдала.  мониторинг  әкімдері**  тоқсан
    нуына тұрақты   тетігін
    мониторинг      енгізу
    тетiгiн         туралы
    енгізу;         бірлескен
    - есiрткiге     бұйрық.
    сұранысты       Бағдарла.
    қысқарту,       малар,
    ecipткіге       мақсатты
    тәуелдi         республика.
    адамдарды       лық және
    емдеу және      аймақтық
    оңалту          бағдар.
    жөніндегі       ламалар
    мақсатты        әзірлеу
    республикалық   туралы
    және аймақтық   ведомст.
    бағдарламалар   волық
                    бұйрықтар,
                    әкімдер
                    шешімдері
    5.2. Есiрткі    Есiрткiнi    ДСМ       2002
    құралдарын      пайдалануды            жылғы
    пайдалануды     ерте анықтау           жел.
    ерте анықтау    мен емдеу              тоқсан
    мен науқасты    әдiстеме.              - 2003
    емдеудiң        лерiн                  жылғы
    қазiргi         әзiрлеу                жел.
    заманғы         туралы                 тоқсан
    әдістерiн       ведомст.
    әзiрлеу         волық
                    бұйрықтар
    5.3. Есiрткі    Yкiметке   ӘдМ (НЕКК), 2002
    анағұрлым көп   ақпарат    IIМ, ДСМ,   жылғы
    тараған                    БҒМ         желтоқсан
    аймақтарды                             - 2003
    анықтау                                жылғы
                                           желтоқсан
    5.4. Құрамында  Құрамында  БҒМ         2003       5,0       Республи.
    есiрткi бар     есірткі                жылғы                калық
    өсiмдiктер      бар                    желтоқсан            бюджет
    таралатын       өсімдік.
    аудандарды      терді
    анықтау және    жою
    экологиялық     әдістемесі
    ортаны назарға
    ала оғырып,
    оларды жою
    жөніндегі күрес
    әдiстерiн
    әзiрлеу
    5.5. Құрамында  Құрамында  БҒМ         2003       5,5       Республи.
    есiрткi бар     есірткі                жылғы                калық
    өсiмдiктерді    бар                    желтоқсан            бюджет
    өнеркәсіптік    өсімдік.
    өндіріске       терді
    пайдаланудың    өнеркәсіп.
    ғылыми негіз.   тік қолдану
    дерін әзірлеу   әдістемесі
6.  Есірткінiң      Әкiмдердiң    Облыстар, 2002
    таралуының жаңа шешiмдерi,    Астана    жылғы
    үрдістерін      наркологиялық және      қазан -
    ескере отырып,  қызметтердi   Алматы    2003
    республика      жетiлдiру     қалалар.  жылғы
    аймақтарындағы  туралы        ының      желтоқсан
    наркологиялық   бұйрық        әкiмдерi,
    қызметтердi                   ДСМ
    жетiлдiру
    жөніндегі
    жұмысты
    жалғастыру
7.  Бас бостанды.   Ведомстволық  ӘдМ       2003      10,0      Республи.
    ғынан айыру     бұйрықтар     (ҚАЖК),   жылғы               калық
    орындарында                   ДСМ       қараша              бюджет
    наркологиялық
    қызметтi
    ұйымдастыруды,
    жарақтандыруды
    жақсарту
8.  Есiрткiнi       Үкiметке      ДСМ, БҒМ, 2002
    терiс           ақпарат       ІІМ       жылғы
    пайдалануды                             желтоқсан
    қысқартуға                              - 2003
    және ЖҚТБ/АҚТҚ                          жылғы
    бақылауға                               желтоқсан
    бағытталған
    жобаларды
    iске асыру
9.  Нашақорлықтың   Нашақорлықтың  ДСМ      2002      4,5       Республи.
    медициналық-    медициналық-            жылғы               калық
    әлеуметтiк      әлеуметтiк              қазан -             бюджет
    проблемалары    проблемалары            2003
    республикалық   республикалық           жылғы
    ғылымы-прак.    ғылыми-                 желтоқсан
    тикалық         практикалық
    орталығын оны   орталығы және
    елдегi наша.    есiрткiнi
    қорлықты емдеу, терiс пайдала.
    оңалту, оның    нудың тұрақты
    алдын алу       мониторингі
    саласындағы     тетігін
    басты емдеу-    бекіту туралы
    клиникалық,     ведомстволық
    ғылыми, оқу-    бұйрықтар
    әдiстемелiк
    базасына
    айналдыру
    арқылы кеңейту;
    халықтың әр
    түрлi санат.
    тарында
    есiрткiнi терiс
    пайдаланудың
    тұрақты
    мониторингi
    тетiгiн әзiрлеу
    және енгізу
10. Медициналық    Ведомстволық БҒМ, ДСМ   2002
    жоғарғы оқу    бұйрықтар,              жылғы
    орындарына     ғылыми                  желтоқсан
    нашақорлықты   әзірленімдер            - 2003
    емдеу мен оның                         жылғы
    алдын алу                              желтоқсан
    саласында
    тиісті ғылыми
    тақырыптар
    әзірлеу
11. Наркологиялық  Үкіметке     ДСМ,       2002
    мекемелердi    ақпарат      облыстар,  жылғы
    тиiмділігi                  Астана     желтоқсан
    жоғары дәрi-                және       - 2003
    дәрмек құрал.               Алматы қа. жылғы
    дарымен және                лаларының  желтоқсан
    қазiргi                     әкімдері
    заманғы жаб.                ***
    дықтармен
    қамтамасыз
    етуге шаралар
    қабылдау
12. Нашақорлыққа   Мерзімді     ӘдМ        2002     2,3  3,93   Республи.
    және есiрткi   журнал       (НЕКК),    жылғы                калық
    бизнесiне                   ДСМ, ІІМ,  қыркүйек             бюджет
    қарсы күрес                 МКМ КК,                           -//-
    проблемаларына              БҒМ, БП
    арналған                    (келісім
    мерзiмдi                    бойынша)
    журнал шығару
13. Дiнге          Үкіметке     МАКМ, ДСМ, 2002
    сенушiлер мен  ақпарат      БҒА, ӘдМ   жылғы
    олардың жа.                            желтоқсан
    қындарының                             - 2003
    ecipткіні                              жылғы
    тұрақты қа.                            желтоқсан
    былдамауын
    қалыптастыру
    бойынша дiни
    конфессиялар.
    мен өзара
    iс-әрекет
    жасау
14. Елiмiзде       Үкiметке     ӘдМ        2002     1,27  8,0   Республи.
    ecipткіге      ақпарат,     (НЕКК)     жылғы                калық
    қарсы күрес    семинарлар,             қыркүйек             бюджет
    жұмыстарын     "дөңгелек               - 2003
    үйлестiру      үстелдер",              жылғы
    мақсатында     конференциялар          желтоқсан
    семинарлар,
    "дөңгелек
    үстелдер",
    конференциялар
    өткізу
        Eciрткiнiң, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз
                 айналымына қарсы іс-әрекет тетігін нығайту
15. Eciрткі        Eciрткі      ҚПА, МКМ   2003        0,25     Республи.
    бизнесi        бизнесi      КК, БП     жылғы                калық
    ақшасының      ақшасының    (келісім   мамыр                бюджет
    "ағылуына"     "ағылуына"   бойынша),
    қарсы күрес    қарсы күрес  ҰҚК
    стратегиясын   стратегиясы, (келісім
    әзiрлеу және   әдiстемелiк  бойынша)
    iске асыру     ұсысынымдар
16. Заңсыз         Қылмыстық    ӘдМ, ІІМ,  2003
    айналымнан     iс жүргізу   МКМ КК,    жылғы
    алынған        кодексiне    ҚПА, ҰҚК   мамыр
    есiрткiнi,     және         (келісім
    психотроптық   "Соттардың,  бойынша),
    заттар мен     прокуратура, Жоғарғы
    прекурсорларды алдын ала    Сот
    олардың        тергеу,      (келісім
    "қаталама"     анықтау,     бойынша),
    айналымына     сот          БП
    жол бермеу     сараптамасы  (келісім
    мақсатында     органдарының бойынша)
    сақтау, iске   қылмыстық
    асыру және     iстер,
    жою мәселе.    азаматтық
    лерiн          iстер
    реттейтiн      жөніндегі
    нормативтiк    және
    құқықтық       әкiмшiлiк
    кесiмдерге     құқық
    өзгерістер     бұзушылық
    мен толық.     iстер
    тырулар        туралы
    енгізу         заттай дәлел.
                   демелердi,
                   құжаттарды
                   алу, есепке
                   алу, сақтау,
                   беру және жою
                   тәртібi
                   туралы"
                   нұсқаулыққа
                   өзгерістер
                   мен
                   толықтырулар
                   енгізу туралы
                   нормативтiк
                   құқықтық
                   кесiмдер
17. Нашақорлықты   Үкіметке      ДСМ, БҒА, 2002
    емдеуге және   ақпарат       ӘдМ       жылғы
    алдын алуға                            желтоқсан
    маманданды.                            - 2003
    рылған                                 жылғы
    мемлекеттік                            желтоқсан
    емес
    мекемелермен,
    қоғамдық
    ұйымдармен
    өзара iс-
    әрекеттерді
    нығайту
    17.1. Наша.    Үкіметке     ДСМ, БҒА,  2002
    қорлықты       ақпарат      ӘдМ        жылғы
    емдеуге және                           желтоқсан
    алдын алуға                            - 2003
    маманданды.                            жылғы
    рылған мем.                            желтоқсан
    лекеттiк емес
    мекемелер,
    қоғамдық
    ұйымдар
    қызметiн
    бағалауды
    жүзеге
    асыру
18. Қазақстан      Министрi.     ІІМ, ҰҚК  2003        58,29    Республи.
    Республика.    ліктер мен    (келісім  жылғы       28,5     калық
    сының құқық    ведомстволар  бойынша), ақпан -              бюджет
    қорғау және    бөлiмшелерiн  ҚПА       желтоқсан   7,55       -//-
    арнаулы        нығайту
    органдарының   туралы
    eciрткі        ведомстволық
    бизнесiне      бұйрықтар
    қарсы күрес
    жөніндегі
    бөлiмшелерiн
    ұйымдық және
    материалдық
    техникалық
    нығайту
19. Есiрткiнi      Кеден және    ҰҚК ШҚ,  2003         50,85    Республи.
    алып өтуге     шекара        МКМ КК   жылғы        48,83    калық
    жол бермеу     бақылауын              ақпан -               бюджет
    мақсатында     күшейту                желтоқсан
    шекаралық      туралы
    бекеттерде     ведомстволық
    кеден және     бұйрықтар
    шекара
    бақылауын
    күшейту
20. Есiрткінiң     Үкiметке      ӘдМ, IIМ, 2002
    заңсыз         ақпарат       ҰҚК       жылғы
    айналымына                   (келісім  қазан,
    қарсы күресте                бойынша), 2003
    ақпарат,                     МКМ КК,   жылғы
    тәжiрибе және                ҰҚК ШҚ    қараша
    әдiстер алмасу
    мақсатында
    семинар-
    кеңестер
    өткізу
21. Ұйымдасқан      Қылмыстық    ІІМ, ҰҚК  2003       0,06       Республи.
    қылмыстық       ұйымдардың   (келісім  жылғы                 калық
    топтар немесе   немесе       бойынша), маусым                бюджет
    қылмыстық       қылмыстық    БП
    қоғамдастық.    қоғамдастық. (келісім
    тардың          тардың       бойынша),
    есiрткінiң,     есірткі,     МКМ КК,
    психотроптық    психотроптық ӘдМ, ҚПА
    заттар мен      заттар мен
    прекурсорлар.   прекурсор.
    дың заңсыз      лардың заңсыз
    айналымына      айналымына
    байланысты      байланысты
    жасаған         жасаған
    қылмыстарын     қылмыстарын
    арнайы          арнайы
    тергеу          тергеу
    әдiстемесiн     әдiстемесi
    әзiрлеу
22. Соттарда        Соттарда     Жоғарғы    2003
    ecipткіге       есiрткiге    Сот        жылғы
    байланысты      байланысты   (келісім   тамыз
    құқық бұзу.     құқық        бойынша)
    шылықтар        бұзушылықтар
    туралы iстердi  туралы
    қарау бойынша   iстердi
    судьялардың     қарау
    мамандануын     бойынша
    енгізу          судьялардың
                    мамандануы
                    туралы
                    ведомстволық
                    бұйрық
23. Әдiлет          Үкіметке     ӘдМ (ССО)  2002    25,12 25,12  Республи.
    министрлігінiң  ақпарат                 жылғы                калық
    сот                                     қазан,               бюджет
    сараптамасы                             2003
    органдары                               жылғы
    бөлiмшелерiн                            қыркүйек
    материалдық-
    техникалық
    нығайту
    жөніндегі
    жұмысты
    жалғастыру
24. Денсаулық       Үкіметке  ДСМ, ӘдМ     2003
    сақтау          ақпарат   (ССО)        жылғы
    министрлi.                             мамыр
    гiнiң сот
    медициналық
    органдары
    бөлiмшелерiн
    материалдық-
    техникалық
    қамтамасыз
    ету жай-күйiн
    зерделеу және
    оның қызметiн
    жақсарту
    бойынша
    ұсыныстар
    енгізу
25. Ecipткіге       Ақпарат   ІІМ, ҰҚК     2003
    байланысты      алмасуды  (келісім     жылғы
    қылмыстар       жетілдіру бойынша),    наурыз
    және олардың    туралы    МКМ КК,
    жасалуына       ведомст.  БП (келісім
    қатысы бар      воаралық  бойынша),
    адамдар туралы  бұйрық    ҰҚК ШҚ
    дерекқорды
    ведомствоаралық
    дерекқорда
    жандандыру,
    мүдделі
    министрлiктер
    мен ведомстволар
    арасында
    ақпараттар
    алмасу
26. Кәсiпорындарда  Үкіметке  ӘдМ (НЕКК),  2002       0,7  0,7   Республи.
    прекурсорлар    ақпарат   ЭМРМ, АШМ    жылғы                 калық
    өндiру мен                             қазан -         2,68  бюджет
    пайдалану                              2003
    мониторингiн                           жылғы
    жүргiзу                                желтоқсан
27. Кинология       Үкіметке  ІІМ, МКМ КК, 2002     20,0 27,97   Республи.
    қызметтерiн     ақпарат   ҰҚК ШҚ       жылғы    13,5  11,6   калық
    ұйымдық және                           қазан -        3,75   бюджет
    техникалық                             2003                    -//-
    нығайтуды                              жылғы
    жүзеге асыру                           желтоқсан
28. Есiрткінi,      Жабдық,   ӘдМ (НЕКК),  2003           10,0   Республи.
    психотроптық    химиялық  ЭСМ, ІІМ,    жылғы                 калық
    заттар мен      препарат. ҰҚК (келісім наурыз                бюджет
    прекурсорларды  тар,      бойынша),
    табуға          оқытатын  МКМ КК,
    арналған        семинар.  ҰҚК ШҚ
    жабдықтар,      лар
    техникалар,
    химиялық
    препараттар
    дайындау
    жөніндегі
    отандық
    өндiрiстi
    дамыту
29. Нашақорлыққа    Үкіметке  ӘдМ (НЕКК),  2003
    және есiрткi    ақпарат   облыстардың, жылғы
    бизнесiне                 Астана және  наурыз
    қарсы күрес               Алматы қа.
    жөніндегі                 лаларының
    аймақтық                  әкімдері
    комиссияның
    есiрткiнiң
    заңсыз
    айналымына
    тосқауыл қою
    жөніндегі
    қызметiн
    бақылау және
    үйлестiру
30. "Есiрткiнiң,    Бақылауға ӘдМ (НЕКК),  2003
    прекурсорлар    жататын   ІІМ, МКМ     жылғы
    мен психо.      жабдықтар КК, ЭСМ      шілде
    троптық         тізбесін
    заттардың       бекіту
    заңсыз          туралы
    айналымына      Үкімет
    қарсы күрес     қаулысы,
    туралы"  бірлескен
    БҰҰ Конвенция.  іс-шаралар
    сының 13-бабына жоспары
    сәйкес
    зертханалық
    жабдықтар
    саудасына
    бақылауды
    қамтамасыз ету
31. Прекурсорларды  Бірлескен  ӘдМ (НЕКК),  2002
    заңсыз          іс-шаралар ЭСМ, ЭМРМ,   жылғы
    даярлаудың,     жоспары    ІІМ, МКМ     шілде -
    импорттаудың,              КК, ҰҚК ШҚ,  2003
    экспорттаудың,             ҰҚК (келісім жылғы
    айналымының,               бойынша)     желтоқсан
    таралуының
    және заңды
    айналымнан
    заңсыз
    айналымға
    шығып кетуiнiң
    жолын кесу
    жөнiнде
    шаралар
    қабылдау
32. Денсаулық       Бас       Облыстар        Ұдайы
    сақтау, халықты прокура.  мен оларға
    медициналық     тураның   теңестіріл.
    және дәрiлiк    жұмыс     ген проку.
    қамтамасыз ету  жоспары   рорлар
    жүйесiнде                 (келісім
    есiрткi мен               бойынша)
    психотроптық
    заттардың
    пайдаланылуын
    реттейтiн
    заңнаманың
    қолданылуын
    бақылауды
    күшейту
33. Шаруашылық      Бірлескен  ӘдМ (НЕКК), 2003
    жүргiзушi       іс-шаралар ІІМ, БП     жылғы
    субъектiлердiң  жоспары    (келісім    ақпан
    есiрткiнi,                 бойынша),
    психотроптық               ЭМРМ
    заттар мен
    прекурсорларды
    өндiрiстiк
    мақсаттарға
    қолданылуын
    бақылауды
    қатаңдату
34. Ecipткi,       Мемлекеттік  ӘдМ (НЕКК),  2003
    психотроптық   бақылауды    ДСМ, ІІМ,    жылғы
    заттар мен     жетiлдiру    ҰҚК (келісім сәуір
    прекурсорлар   жөніндегі    бойынша),
    айналымы       ұсыныстар,   МКМ КК, АШМ,
    саласында      ведомстволық ҚПА, БП
    мемлекеттік    және         (келісім
    бақылау        ведомство.   бойынша),
    жүйесiн        аралық       ЭСМ, ЭМРМ
    жетiлдiру      бұйрықтар
     Есірткіні бақылау саласында тиімді халықаралық ынтымақтастықты нығайту
35. Нашақорлыққа   Халықаралық  СІМ, ӘдМ,     Ұдайы
    және eciрткі   келісімдер   ІІМ, МКМ
    бизнесiне      мен шарттар  КК, БП
    қарсы күрес                 (келісім
    саласындағы                 бойынша),
    шарттық-                    ҚПА, ҰҚК
    құқықтық                    (келісім
    базаны                      бойынша)
    жетiлдiру,
    екi жақты
    және көп
    жақты
    келісімдерге
    қол қою
    жөніндегі
    жұмыстарды
    жалғастыру
36. Шет елдердiң    Семинарлар  СIМ, ӘдМ,  2002                  Бюджеттен
    есiрткi                     ІІМ, МКМ   жылғы                 тыс
    бизнесiне                   КК, БП     шілде -               қаражат
    қарсы күрес                 (келісім   2003
    бойынша маман.              бойынша),  жылғы
    дандырылған                 ҚПА        желтоқсан
    бөлiмшелерi
    өкілдерінiң
    қатысуымен
    оқыту
    семинарларын
    жүйелi өткізу
37. Eciрткі         Конференция СІМ, ӘдМ     2003       3,0      Республи.
    бизнесiне                   (НЕКК), ІІМ, жылғы               калық
    қарсы күрес                 МКМ КК, ҚПА, маусым              бюджет
    ақпаратын,                  ҰҚК (келісім
    тәжiрибесiн                 бойынша),
    және әдiстерiн              БП (келісім
    алмасу                      бойынша),
    мақсатында                  Жоғарғы Сот
    ТМД-ның арнайы              (келісім
    бөлiмшелерi                 бойынша)
    өкiлдерiнiң
    қатысуымен
    конференция
    өткізу
38. БҰҰ-ның        Семинарлар   ӘдМ (НЕКК), 2002                 Бюджеттен
    біліктi                     СІМ, ІІМ    жылғы                тыс
    сарапшыларын                (оқу        қыркүйек             қаражат
    мамандарды                  орталығы)   - 2003
    оқыту                                   жылғы
    процестерiне                            желтоқсан
    тарту
    тәжiрибесiн
    жалғастыру
39. Халықаралық     Үкiметке   ӘдМ (НЕКК), 2002
    ұйымдар мен     ақпарат    СІМ, ІІМ,   жылғы
    донор елдердiң             ҚПА, МКМ    желтоқсан
    қаражатын                  КК, ҰҚК ШҚ, - 2003
    Қазақстан                  ҰҚК         жылғы
    Республикасында            (келісім    желтоқсан
    нашақорлыққа               бойынша),
    және есiрткі               БП (келісім
    бизнесiне                  бойынша),
    қарсы күрес                Жоғарғы Сот
    саласына тарту             (келісім
    жөніндегі                  бойынша)
    жұмысты
    жалғастыру
    Барлығы                                      85,95  375,0  74,84
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

* Сомалар 2002 жылы нашақорлыққа және есiрткі бизнесiне қарсы күрес жөніндегі iс-шараларды орындауға арналған республикалық бюджеттік бағдарлама әкiмшілерiнiң сметасында көзделген.

** Осы бағанда келтiрiлген шығыстар сомасы алдын ала жобаланған және 2003 жылға арналған республикалық бюджеттi қалыптастыру жөніндегі бюджеттік комиссия "Бюджет жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 сәуірдегі Заңына сәйкес белгiлейтiн болады.

*** Iс-шаралар нашақорлыққа және eciрткі бизнесiне қарсы күреске 2002 жылға арналған жергiлiктi бюджеттерден бөлiнген қаражат ескерiле отырып iске асырылады; 2003 жылға арналған соманы 2003 жылға арналған жергiлiктi бюджеттердi түзу кезiнде іздестіру ұсынылады.