Доступ

Для того чтобы поставить документ на контроль, вам нужно авторизоваться.Если у вас нет логина и пароля, зарегистрируйтесь

Дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелерін бекіту туралы Денсаулық сақтау білім және спорт министрлігі 1999 жылғы 9 қыркүйектегі № 388 Бұйрығы (күші жойылды)

Дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелерін бекіту туралы
Денсаулық сақтау білім және спорт министрлігі 1999
жылғы 9 қыркүйектегі № 388 Бұйрығы

ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің 2004.18.08. № 640 бұйрығымен күші жойылды

 

"Дәрілік заттар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы 23 қарашадағы Заң күші бар № 2655 Жарлығына сәйкес Бұйырамын:

1. Қоса беріліп отырған:

дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелері;

дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру нысаны бекітілсін.

2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Бірінші вице-министр Е.М. Арынға жүктелсін.

3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде бекітілген күннен бастап күшіне енеді.

Министр

               Денсаулық сақтау, білім және

спорт министрлігінің

               1999 жылғы 9 қыркүйектегі

бұйрығымен Бекітілген

 

Қазақстан Республикасында Дәрілік заттар жарнамасына

рұқсат беру ережелері

 

1. Осы Ережелерде пайдаланылған негiзгi ұғымдар:

 

1. Осы Ережелерде мынадай негiзгi ұғымдар пайдаланылған:

1) Дәрілік заттар жарнамасы - оған мүдде қалыптастыратын және қолдап отыратын және олардың iске асырылуына ықпал ететiн адамдардың айқын емес тобына арналған, кез келген нысанда, кез келген құралдар арқылы таратылатын дәрiлiк заттар туралы жарнамалық ақпарат;

3) Мамандарға арналған жағдайда - медициналық және фармацевтикалық білімi бар, дәрiлiк заттарды тағайындауға немесе босатуға құқығы бар адамдарға арналған жарнама.

4) Тиісті емес жарнама - оларды ұстауға, уақытына, орны мен тарату тәсiлiне қойылатын талаптарды бұзуға жол берiлген дәрілік заттардың арсыз, бұрыс, әдепсiз, толық емес, қасақана және өзге де жарнамасы;

5) Қарсы жарнама - ол туғызған зардаптарды жою мақсатында таратылатын тиiстi емес жарнаманы терiске шығару;

6) Жарнама беруші - жарнаманы өндiруге, орналастыруға, кейiннен таратуға арналған жарнама ақпаратының иесi болып табылатын заңды немесе жеке тұлға;

Документ утратил силу

Демо – версия документа

Документ показан в сокращенном демонстрационном режиме
Для того, чтобы получить доступ к документу, Вам нужно перейти по кнопке Войти и ввести логин и пароль. Если у вас нет логина и пароля, зарегистрируйтесь.

Укажите название закладки

Создать новую папку