Дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелерін бекіту туралы Денсаулық сақтау білім және спорт министрлігі 1999 жылғы 9 қыркүйектегі № 388 Бұйрығы (күші жойылды)
Дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелерін бекіту туралы
Денсаулық сақтау білім және спорт министрлігі 1999
жылғы 9 қыркүйектегі № 388 Бұйрығы
ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің 2004.18.08. № 640 бұйрығымен күші жойылды
"Дәрілік заттар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы 23 қарашадағы Заң күші бар № 2655 Жарлығына сәйкес Бұйырамын:
1. Қоса беріліп отырған:
дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелері;
дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру нысаны бекітілсін.
2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Бірінші вице-министр Е.М. Арынға жүктелсін.
3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде бекітілген күннен бастап күшіне енеді.
Министр
спорт министрлігінің
1999 жылғы 9 қыркүйектегі
бұйрығымен Бекітілген
Қазақстан Республикасында Дәрілік заттар жарнамасына
рұқсат беру ережелері
1. Осы Ережелерде пайдаланылған негiзгi ұғымдар:
1. Осы Ережелерде мынадай негiзгi ұғымдар пайдаланылған:
1) Дәрілік заттар жарнамасы - оған мүдде қалыптастыратын және қолдап отыратын және олардың iске асырылуына ықпал ететiн адамдардың айқын емес тобына арналған, кез келген нысанда, кез келген құралдар арқылы таратылатын дәрiлiк заттар туралы жарнамалық ақпарат;
3) Мамандарға арналған жағдайда - медициналық және фармацевтикалық білімi бар, дәрiлiк заттарды тағайындауға немесе босатуға құқығы бар адамдарға арналған жарнама.
4) Тиісті емес жарнама - оларды ұстауға, уақытына, орны мен тарату тәсiлiне қойылатын талаптарды бұзуға жол берiлген дәрілік заттардың арсыз, бұрыс, әдепсiз, толық емес, қасақана және өзге де жарнамасы;
5) Қарсы жарнама - ол туғызған зардаптарды жою мақсатында таратылатын тиiстi емес жарнаманы терiске шығару;
6) Жарнама беруші - жарнаманы өндiруге, орналастыруға, кейiннен таратуға арналған жарнама ақпаратының иесi болып табылатын заңды немесе жеке тұлға;
Документ утратил силу
Демо – версия документа