(БҰРЫНҒЫ РЕДАКЦИЯ) «ЖАРНАМА ТУРАЛЫ» ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 2003 ЖЫЛҒ...
Жарнама туралы
Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 19 желтоқсандағы № 508-ІІ Заңы
(2020.10.06. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен)
Осы редакция 2020 жылғы 29 маусымда енгізілген өзгерістеріне дейін қолданылды
Осы Заңға өзгерістер енгізу туралы:
ҚР 2019 жылғы 8 қаңтардағы № 215-VІ Заңын қараңыз (2021 ж. 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі)
4-бап. Қазақстан Республикасының жарнама туралы заңдары
5-бап. Жарнамаға авторлық құқық және сабақтас құқықтар
2-тарау. Жарнамаға қойылатын жалпы және арнайы талаптар
6-бап. Жарнамаға қойылатын жалпы талаптар
8-бап. Теле-, радиоарналардағы жарнама
9-бап. Мерзiмдi баспасөз басылымдарындағы жарнама
10-бап. Кино, бейне және анықтамалық қызмет көрсетудегi жарнама
11-бап. Сыртқы (көрнекi) жарнама
12-бап. Көлiк құралдарындағы жарнама
13-бап. Жекелеген өнiм түрлерiн жарнамалау ерекшелiктерi
14-бап. Қаржы, сақтандыру, инвестициялық қызметтердi және бағалы қағаздарды жарнамалау ерекшелiктерi
15-бап. Жарнама жасау, тарату, орналастыру кезiнде кәмелетке толмағандарды қорғау
16-бап. Жарнамасы бар материалдарды сақтау мерзiмдерi
3-тарау. Жарнама саласындағы мемлекеттік реттеу
17-бап. Жарнама саласындағы мемлекеттiк реттеу
17-2-бап. Жергілікті өкілді және атқарушы органдардың құзыреті
18-бап. Жарнамалық ақпарат беру
20-бап. Қазақстан Республикасының жарнама туралы заңдарын бұзғаны үшiн жауаптылық
21-бап. Осы Заңды қолданысқа енгiзу тәртiбi
Осы Заң Қазақстан Республикасының аумағында жарнама жасау, тарату, орналастыру және пайдалану процесiнде туындайтын қатынастарды реттейдi.
1-бап. Заңның мақсаттары
Осы Заңның мақсаттары жарнаманы жасау, тарату, орналастыру және пайдалану үшiн қажеттi жағдайларды қамтамасыз ету, жарнама саласындағы жосықсыз бәсекеден қорғау, жөнсiз жарнаманы болғызбау және оларға тыйым салу болып табылады.
Редакция документа
Демо – версия документа